http://s8.picofile.com/file/8339051542/Dam_Noosh.jpgدمنوش یا چای گیاهی، یک نوشیدنی است که از گیاهان مختلف تهیه می‌شود. هر دمنوشی اثر متفاوتی در بدن دارد. هر کدام، مزایای منحصر به فردی برای سلامتی دارند. روش‌های گوناگونی برای تهیه دمنوش وجود دارد. برای این‌که بدانید دمنوش چیست و چه فوایدی دارد.

به طور کلی می‌توان این چای‌های گیاهی را به وسیله‌ی جوشاندن گیاهان یا خیساندن آن‌ها در آب، آماده کنیم. دمنوش کافئین ندارد. دمنوش از نظر طرز تهیه به سه دسته‌ی جوشانده، خیسانده و دم‌کرده تقسیم می‌شود.

برای تهیه جوشانده گیاهی باید 10 تا 40 گرم از گیاه مورد نظر را در یک لیتر آب به مدت یک شب بخیسانید. سپس آن را بجوشانید تا زمانی که یک چهارم آب باقی بماند. این مقدار همان دمنوش مورد نظر است که به روش جوشاندن تهیه شده است. این روش بسیار قدیمی است و برای مقاصد درمانی ایده‌آل است.


شهر علم دمنوش ,تهیه ,دمنوش چیست ,برای تهیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجام پروژ های اندروید تازه ترین اخبار تخصصي پزشكي ايران و جهان iranscaniar470 تجهیزات پارکینگ آکواپت وارد کننده انواع برندهای جهانی غذای سگ ، غذای گربه و غذای حیوانات میباشد. تخفیف ویژه فقط برای امروز وبلاگ شرکت پارس سازه انرژی البرز